Nastane renesance otevřeně angažovaných médií?

Zdroj: Vojtěch Bednář | Původní článek | Všechny komentáře

Komerční reklama je přežitý a bezcenný nástroj propagace potických cílů!


Dobrý den, pane Vojtěchu Bednáři… Renesančně angažované médium je v dnešní době již naprosto bezcenný nástroj pro zisk náklonnosti veřejnosti, jdete na to špatně!, angažované médium je druh podvodu na principu televizní vkládané reklamy, vnímavý člověk má alergii na podobný druh manipulace a vy, pane Bednáři, pokud budete prosazovat podobné návody tvorby PR, což samo o sobě je přežitý způsob vedení kampaně, proklestíte lidem v nevědomosti jen další slepou uličku, zareagují na vaše aktivity chladně, odvrátí svoji pozornost k vřeštivému bulváru, přestanou vás brát vážně, promrháte finanční prostředky, projedete někomu další volby a nebudete mít dobrý spánek.

ID

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.